Wednesday, April 6, 2011

shot me



Zandor adalah teman aku yang berdarah ambhon.Suatu masa dulu dia seorang yang sangat penakut dan cengeng serta berambut apro..Zandor pandai buat orang ketawa dengan kisah-kisah lucunya,dan biasanya aku adalah orang yang paling kuat ketawa dari teman-teman aku yang lain sebab aku cepat memahami maksud kisah lucunya sedang yang lain masih terpinga-pinga.


Dan saat aku mengetahui yang Zandor sekarang sudah bergelar seorang anggota tim elit(komando) dalam angkatan bersenjata,aku seolah kurang percaya.Ya yalah,gimana dia seorang yang penakut amat dan cengeng mampu melepasi cabaran-cabaran yang memerlukan kekuatan mental dan fisik,sedang kena buli sedikit sudah mengadu dengan ortunya..Saat aku mau bertanya lanjut untuk lebih jelas dia sudah lebih awal menjawabnya..


"Hey,buddy..kerna dalam tim elit tiada satu pun perempuan..".


Kali ini aku tidak ketawa...



No comments:

Post a Comment