Friday, November 19, 2010

catch me if u can




Tercetus dari ingatan pada pengalaman-pengalaman aku sewaktu-waktu
merentasi kembara terjejak dari sudut explorasi di bumi Peninsular dan Borneo,merayap dan menyeludup teroka samada di daratan,lautan maupun udara memberikan aku sedikit idea untuk menghasilkan entry sebagai satu momen yang kekal.


Menjajah segenap pelusuk dari satu negeri ke satu negeri,dari satu zona ke satu zona,
aku meredah sebagai lelaki yang memang dilahirkan dan ditakdirkan tidak punya sakti 
untuk terbang,cuma tahu berlibur dengan kembaraku,kaki dan roda.....


Dengan usia yang masih dipulas telinganya untuk sadar ini aku mahu melihat sejauh mana
ingatan aku pada pengalaman-pengalamanku yang tersorok...


Aku masih punya impian untuk mahu menjadi seorang penulis rantauan.Karya-karya yang terpaten.Moga permulaan sebegini akan terlunas suatu masa kelak..

Amin...

No comments:

Post a Comment