Sunday, November 7, 2010

aku tidak ke mana




Berapa hari ini selera jalurlebar terlalu enggan untuk bertamu ke dalam kabin ku..Aku betul-betul membenci situasi seperti ini.Aku seolah-olah hidup dalam keresahan..agh,harus berapa lama aku menanti kedipan biru berjaya menentang kedipan hijau yang sama sekali tidak pernah meredupkan pandangan mata hatiku…

Pantauan cuaca bertambah teruk…hujan lebat hampir sepanjang hari,barangkali musim tengkujuh sudah mengambil alih kuasa alam di sini.Angin kuat datang mendinginkan setiap malamku dalam kabin ini.Semakin meresahkan hatiku…
Aku tidak punya kemampuan untuk berbuat apa-apa.Setiap detik aku coba pergunakan dengan cukup pantas..Tapi itu masih belum cukup.Aku pasrah seandainya selama keberadaan aku di sini seperti begini..Harapan, masih aku sandarkan lewat hari-hari mendatang.Aku optimis.Sekalipun merunggut untuk seketika.

Ketika ini hidupku cuma sekitar kabinku…

No comments:

Post a Comment