Sunday, November 7, 2010

zona ku


 Long Range Binocular with tripod
Digunakan untuk memantau pergerakan kapal-kapal.
Ada yang jadi nakal dengan benda ini.


Harus pemerhatian dilakukan sekerap yang mungkin di sini.
Mungkin tidak berapa jelas untuk melihat kapal-kapal merentasi Selat Teberau dengan hasil paparan dari kamera hp ku.


Aku bukan bersantai di sini..aku menerima kehadiran hujan dengan senyum tawar.
 

Ini jugak bukan signboard resort..
Jadi ini bukan percutian aku..geger!
Tanah semakin lembab dan berlecak di sini.Aku malas mau keluar bersiar-siar 
di sekitar zona penempatan aku.Bermain dart jugak aku malas.Semalam aku cuma 
ada masa 94 menit untuk menonton perlawanan Manchester United versus Wolverhampton.
Terima kasih pada Park Ji Sung kerna melegakan perasaan cemasku di saat-saat akhir.
Maafkan aku kerna selalu telat melawati kamu sob..





No comments:

Post a Comment